Förlåt för längden

Hej hopp gummisnopp! Jag är lite smått arg just nu, på grund av två saker. 1) Jag hatar kemi. Vi9 har kemiprov på fredag och jag förstår nästan ingenting alls. Och så är det så tråkigt att min hjärna stänger av när jag försöker läsa. Lite problem där alltså. 2) Min överförningssladd till kameran är försvunnen. Gud hatar mig. Det här händer mig exakt hela tiden. Orkar inte. Så jag kan inte föra över bilderna jag vill ha över från kameran. Trodde jag kom på ett sätt att göra det utan sladdan, men min dato hatar mig också så såklart funkar det inte. Kul.

Nej, nu ska jag sluta vara så pessimistisk. Min måndag har varit helt okej, bortsett från det faktum att lovet var slut. Körde badminton på idrotten, vilket jag tycker är riktigt kul. Först tyckte jag att jag var rätt skill på det, men sen när vi körde någon slags turnering gick det åt helvete. Men det var roligt iallafall! På eftermiddagen satt jag mest och pratade med min fina Hannah, mysigt värre.

Alldeles snart ska jag åka till stallet och rida på min lilla ponny (btw finns det inget som heter ponnyhäst bara så ni vet det... Det är som att säga litenstor, eller långkort). Jag får hoppas att mina knän inte går sönder som det gjorde förra gången då jag var tvungen att hoppa av för att det gjorde så satans ont. Nu ska jag äta min pizza som strax är klar. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0