Fredag-Lördag

Godmorgon vackra människor! Hur är det med er? Med mig är det bra, ligger lite halvt nyvaken i sängen. Eller ja, vaknade för typ en halvtimme sen men jaja. Min fredag och lördag var super! I fredags gjorde jag och Ida inte så mycket, kollade först på Let's Dance och sen gjorde vi grönsaker och dipp och såg på greys anatomy, perfekt kväll! Igår följde Ida med mig till stallet, sär jag red lektion som gick riktig bra! Älskar den känslan, haha. När vi kom hem så duachade vi och så, sen fixade vi oss. Vi skulle typ träffat några, men det blev lite konstigt haha.

På kvällen var det ju earth hour, och som den väldigt miljömedvetna människa som jag inte är släckte jag och min familj nästan alla lampor i huset! I mörkret spelade vi TP, sjukt kul! Jag är helt awsome på det måste jag säga, speciellt eftersom jag måste ha de helt omöjliga vuxenfrågorna ;) Medans vi spelade började det sticka något otroligt i ögonen, trodde det var de tända ljusen som var anledningen men pappa upptäckte sen att fritösen stått på. Det sved så man blev tokig, haha.

Kollade på film i min säng när vi spelat klart, mys! Lite forever alone, men ändå ;) Skulle precis sova när jag kom på att Josh Hutcherson skulle vara på Kids Choice Awards, så tänkte kolla på det live på datorn... Men såklart somnar jag istället, lyckat...

Jävligt mycket text, hoppas ni tog er igenom det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0