Lov(a)

Det är lov! Äntligen! Har typ räknat dagarna från första dagen efter sportlovet, och äntligen får jag vila! Haha, överlycklig! Fick ju sluta lite tidigare än alla andra, gick vid 12 för skulle med min familj till polisen. Är lite smått kriminell ni vet... Nej men vi skulle göra pass, och jag såg ut som ett kioskmongo på min bild. Drar upp halva ansiktet på nåt sett så ser helt sne ut. Kul att jag ska ha den i typ en evighet också. Jaja, skitsamma ;) Det dåliga med att gå tidigare var att jag inte fick äta något av de 4 kilon godis min klass van för vi redovisade flest steg de två senaste veckorna. Så jävla pro vi är!

Snart ska jag antligen till stallet, om jag orkar. Vill typ bara lägga mig och sova. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0