Text och bild

Tjenixen gott folk! Vad har ni för er dessa sista timmar av ett underbart lov? Själv sitter jag nyduschad i mitt rum och skriver ett litet blogginlägg. Ångest för att skolan börjar igen imorn har jag också. Rätt mycket faktiskt. Men få se det från den ljusa sidan, det är inte lls långt till sommarlovet! Fast när jag tänker så blir jag lite smått stressad, med tanke på allt jag måste göra innan dess. Jag har avslappningsproblem. Haha.

Jaja, idag har jag iallafall varit med min käraste Idaho. Vi har pluggat och tränat. Det första var tråkigt för att NO kan gå och ta sig, och det adra var snorjobbigt! Fyfasiken. Jag tränar nästan aldrig, så när jag väll gör det känns det bokstavligen som om jag ska dö. Men lite kul var det ändå.

Nyss fick jag damp på min header och tog bort den. Ska göra en ny när jag har lust, och när jag tagit någon ny bild. Tills dess får det vara vitt. Alltid nice med vitt. Jävligt nice. Nu känner jag att det spårar lite. Eller mycket. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0