True message

Nu är jag knäckt och som en ny människa! Haha, kanske inte, men snart så :) Ska prova något tillskott som jag fick av honom, som ska göra det bättre. ag ska också kyla det typ två gånger om dagen, borde jag klara av att komma ihåg ;) Måste öva mer på min balansbräda, men det är ju så tråkigt... Sen vill han också att jag ska sitta mindre vid datan, får världens gamnacke... Fast vad ska jag annars göra på dagarna?! Haha, nejdå. Har faktiskt ett liv. Nästan iallafall...

Just nu sitter jag och tittar på Greys och drogar tumblr, sann kärlek till båda. Ska fixa iordning lite fika, och sen ska jag sova i tid. Sista dagen i skolan innan lov imorn, känslan går knappt att beskriva. Så satans härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0