April 18 2012

Hej!
Jag sitter iklädd tofflor, mjukisar och min tjockaste (och finaste) tjocktröja för jag fryser som en galning. Jag var med Ida idag efter skolan, först så var vi hos henne och pratade och hade det allmänt mysigt. Vi gick och kollades systers träning och det var så satans kallt! Sen när jag om hem hade jag inga nycklar och ingen var tyligen hemma. Då höll jag på att bli tokig, men jag ringde pappa som bara var några minuter bort så det löste sig.

Just nu sitter jag och njuter av Greys Anatomy, och det ska jag fortsätta med ett tag! Puss


Kommentarer
Postat av: Erica

Hejsan, kan du förklara hur man lägger in GIF bilder från tumblr på bloggen? hehe jag fattar inte hur man gör... ^^

2012-04-21 @ 14:09:27
URL: http://jaghetererica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0