Ett inlägg...

Hejhopp i lingonskogen! Haha, försökte komme på något annorlunda sätt att börja inlägget, gick ju sådär... Men hej iallafall! Jag sitter just nu och gör... ingenting. Gud så intressant, eller hur! Nej jag tittar lite på tv, Project Runway. Blev extremt sugen på tacos just nu, haha. Åt iofs det igår, men kan inte få nog av det! Det är så himlans gott... Kärlek. Min måndag har varit rätt bra, hade dansredovisning som gick bra, och sen var det mest lite chill resten av dagen, pratade med massa fina människor och hade det allmänt trevligt. Något som inte är särskilt trevligt är det här satans vädret, som kan gå och ta sig i röven. Det SKA inte snöa i april, det är fel. Så surt att behöva ta på sig trehundra lager kläder varje morgon. Jag vill inte använda min vinterjacka, dels för att den är smutsig och halvtrasig och dels för att det känns som det blir vinter igen då, och det gillar jag inte!

Bjuder på en lite småcharmig bild på mig och min systers
Urbanears som jag snodde förut, busig man kan va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0