News

Fick en plötslig lust att blogga, so here we go... Vad har hänt sen sist? Jag har färgat håret, och det blev jävligt mörkt. För mörkt, men orkar inte ångesta över det, bara att vänta tills det bleks. Jag har varit med värre, haha! Idag har jag varit hos kiropraktorn och han knäckte min rygg och nacke, gud så härligt det är! Men det är jävligt massa fel på mig tydligen, haha... Jag stressar för mycket (fast det visste jag redan...) och det skapar spänningar i min rygg så jag blir stel som en pinne. Kul. Så jag ska börja med mer lågintensiv träning för att öka min förmåga att hantera stress osv. Så nu blir det långpromenader för mig istället för jogging. Det funkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0