Min påsk

Hej finisar! Har haft en superbra påsk, har inte haft tid att blogga helt enkelt. I lördags, alltså på påskafton, så letade jag först efter mitt påskägg, som var fullt med godi och fyra par strumpor. Sen fixade jag mig lite smått innan jag åkte in till stan med familjen. Vi gick till hollister där jag och mina sysko fick köpa varsin påskpresent. Blev lite mer också, haha ;) Sen åkte vi till mormor och morfar och fikade, supermysigt! Fick 15 dollar i påskpresent av dem, bara 98 dagar tills jag får använda de!

På kvällen åkte jag till Bella och sov hos henne med mina finaste! Vi hade supermysigt, gjorde pizza och såg på film, och pratade massor. Vi gick upp halv sju, för Emelie och Bella skulle till stallet. Så jag och Ida åkte hem till henne, och där somnade jag i hennes soffa och hon i hennes föräldras säng, haha. Jag sov i typ en timme, innan jag vakna och gick upp och hittade Ida, haha ;) Vi åt lunch och fixade oss innan vi åkte in till stan och gock runt i olika affärer innan vi hamnade på donken. Om ni inte har provat att doppa pommesen i sundae, gör det! Så gott! Sen på kvällen såg på film hos mig, och åt grönsaksdipp. Nice!

Idag skulle vi egentligen gått upp tidigt och kollat på min lillasyster som tävlade, men såklart så försov vi oss... Så istället så åt vi frukost och fixade oss och åkte till skärholmen, där Ida köpte en hårfärg. Vi åkte hem till mig och åt supergod sallad till lunch, innan jag färgade hennes hår. Ida gick hem sen, och min släkt kom på påskmiddag. Väldigt trevligt, som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0