Du vet att det var du

Godmorgon folket! Lördag, härligt! Haha, känns som jag skiver samma sak varje helg... Men jaja, helg är ju härligt! Min kommer dock inte vara så händelserik, blir en familjehelg för min del. Idag ska jag plugga lite med pappsen och sen åka i en sanbbis till stan med honom och min ena lillasyster. Sen ikväll blir det bio med hela familjen, ska se The Hungergames! Ser verkligen fram emot det, läste första boken förra helgen och den var verkligen sjukt bra! Läste hela på två dagar, kunde knappt lägga den ifrån mig. Så jag har rätt höga förväntningar på filmen, hoppas att den är så bra som jag hoppas att den ska vara :)

Nu ska jag duscha och tvätta håret, göra mig lite fräsch. Vi hörs lite senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0