Jävligt lagom

Jag har inte gjort det jag borta idag, hehe... Städat har jag gjort iallafall, tjänat 150 kronor. Jag fixade iordning mig lite smått och åkte till Liljeholmen och träffade Ida, vi satt i centrum och pratade länge innan vi tog tunnelbanan hemåt. Mysigt att få vara med henne ett tag! Nu sitter jag och ser på något halvroligt program och har det allmänt lagom. TYcker verkligen inte om det ordet. Lagom. Det är bara så.. lagom. Visste ni att det ordet bara finns i sverige? Haha, undra varför... (Om ni inte uppfattar mitt tonläge över skärmen så var jag nyss ironisk) Nej, nu ska jag sluta vara lagom deppig och bli lagom glad i stället och publicera mitt lagom intressanta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lagom kommer från Lag Om, alltså laget runt, typ att brödet ska delas upp så att alla ska få lika mkt, alltså lagom. Nördfakta.

2012-03-18 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0