My thursday

Tjena! Min dag har varit bra, började ju med sovmorgon och helt underbart väder! Dessvärre skulle jag med skolan till naturhistoriska riksmuséet, har varit där alldeles för många gånger så jag tycker att det är så tråkigt... Det var det också, haha. Nej men det var rätt mysigt at tfå spendera dagen med mina fina vänner, och sen så fick vi kolla på Cosmonova. Tycker det är så ballt, även fast jag mådde lite smått illa haha ;) Filmen vi såg var riktigt söt, den handlade om små elefanter och orangutaner, de var så gulliga!

Vid sex åkte jag tillbaka till skolan och njöt av två timmars kvällskola! Underbart... eller inte. Fick lite viktigt gjort iallafall, så det var bra :) Nu ska jag ta och plugga det sista till mitt SO-prov imorgon, och fika med chokladcroissant samtidigt, lite halvmys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0