Pause the moment

Tjenis penis! Måste bara uppmärksamma det underbara vädret som var idag, ifall ni inte märkte det själva vill säga... Men det var så härligt! Hade på mig min nya jeansjacka, och frusen som jag är hde jag tagit på min tjockaste (och finaste) kofta under, utan att tänka på att det är himla varmt inne i skolan. Fick lite värmeslag var tredje sekund, men smarta Isa sa åt mig att att stoppa koftan i väskan och bara ha jeansjackan över mitt linne. Så gjorde jag, och jag gick ute utan att frysa! Helt underbart, älskar värmen!

Efter skolan var jag med fina Ida en stund innan jag drog mig hemåt. Just nu gör jag inget speciellt, kollar facebook och bloggar, sån skit. Längtar efter min Ben&Jerry jag lovat mig själv ikväll, haha ;) Förut fick jag lust att börja äta av den redan då, men lyckades hålla mig. Hittade tomater istället, det är ju precis lika gott... Eller? Nu ska jag spela lite snowboardspel på PS3an som jag är fullständigt grym på, ha det bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0