Utelåst

Det är såhäääär härligt att det är fredag, och därmed helg idag. Har inte varit så trött som jag varit den här veckan på länge, jävla sommartid. Död åt engelsmannen som kom på skiten. Jaja, nu är det äntligen helg så jag kan få sova ut!

Idag i skolan var det allmänt okej, sista lektionen spåra ur lite haha... Man måste ha kul ibland också ;) Släpade med mig ett stort paraply imorse eftersom det snöade, men såklart så slutade det efter en minut. Kände mig lite dum när jag gick ut från skolan och det var sol, men när det två sekunder senare började regna kände jag mig som Albert Einstein, för att jag varit så smart och släpat med mig mitt paraply! Haha, ibland är jag lite udda, men just i det ögonblicket gjorde paraplyet mig väldigt lycklig... Lyckan dog dock när jag kom hem och upptäcker att jag inte har några nycklar. Fuck. Så jag satt ute på trappan och väntade på min lillasyster medan vädret ändrades typ tusen gånger. Sol, regn, storm, sol, storm, regn... Helt sjukt! Kallt var det också, som fan. Tillslut kom hon äntligen hem, och jag fick komma in i värmen. Bytte snabbt om till mjukisar och åt sen upp halva kylskåpet. Nej, men nästan, för jag var så satans hungrig. Lite smått udda dag sådär...

Gammal, tar nästan aldrig bilder längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0