Great movie

Filmen var helt otroligt bra! Jag rekomenderar den verkligen, se den! Försökte mobilblogga innan, men såklart så cpar blogg.se-appen då... Jaja, den var helt awsome iallafall! I stan var det också trevligt, underbart väder! Har insett att jag använder ordet underbart väldigt ofta, haha ;) Men det är bara så underbart! Var inne på världens bästa hollister, hittade en superfin blus där. Hittade tusen andra saker också, men jag lyckades för en gångs skull hålla i mina pengar. Måste ju spara till New York ;) Åh vad jag längtar...

Just nu gör jag inte så mycket, ser på glee och smsar med Isac, trevlans! Ska ta något att drick, hotsnacksen jag åt på bion gjorde mig törstig...

Bild på mig från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0