Underneath this skin

Hej alla fina människor i världen! Jag är å trött att jag typ svimmar, hatahatahata sommartid. Det suger. Jaja, helt okej dag annars. Hade världens värsta morgon... den var superstressig, mitt hår var katastrof, jag glömde mina idrottskläder, var allmänt jätteful, jag och Ida missade bussen... Ja, det var bara allmänt dåligt haha :) Men sen kom vi till skolan och allt ordnade sig. Jag och mina fina vänner blev klara med våran dans på idrotten och sen hade vi det kul på eftermiddagen, så det var nice :)

Nu sitter jag och tittar på Top model och funderar på att ta en powernap eller nåt, har planerat att plugga lite senare men det kommer aldrig gå om jag är så här sömning... Ska nog ta en powernap, vi hör senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0