Mardi

Hej! Jag har haft en supermysig tisdag, efter skolan åkte jag in till stan och åt middag hos mormor och morfar, jättetrevligt. Efter det så följjde jag med min lillasyster till hennes simhopp, kulkul. Det roligaste är att kolla på de extremt muskulösa och snygga killarna som tränar samtidigt som henne haha ;) Deras ryggmuskler, ah jag dör! Pappa kon och hämtade oss sen och nu ligger jag och ser på Top Model Sverige, sjukt kul! Är supertrött idag med, dels för att jag somnade vid tolv och dels för att man blir så sjukt sömnig i simhopshallen. Det är varmt och fuktigt, värsta sömnpillret helt enkelt... Så ikväll ska jag sova innan elva har jag bestämt! Försöka iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0