sova nu

Hej! Är riktigt stolt över mig själv idag, haha... Har gjort (och klarat) en viktigt och rätt svår matteredovisning som jag verkligen inte vill göra, men jag gjorde den iallafall. Och det gick bra! Glad! Jag har också redovisat muntligt i svenskan, var supernervös. Mina händer skakade, fast det var när nervositeten var över. Udda, haha.

Imorse var jag så sjukligt trött, höll helt seriöst på att somna på franska... Så jag ska ta och vila/sova ett tag innan jag ska till stallet, skönt...
Puss!

I brist på bilder får ni min snygging istället, gash...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beskriv den ultimata killen! Både utseendemässigt och egenskaper.

2012-03-29 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0